Pages

Sunday, March 16, 2014

Kitap Alışverişimm

Yeni gelen kitaplarıım :) Sipariş ettiğimde heyecanlanmıştım ama geldiklerinde baya mutlu oldum. Küçük bir  göze yerleştirdim yenileri diğerleriyle karışmasın diye,,arada gidip açıp mutlu oluyorum. Uzaktan bakmak bile mutlu ediyor. 
Her neyse  halam Doğum Lekesi kitabını okudu ve 4 günde bitirdi yaklaşık. Güzel olduğunu söylüyor. ben okuyunca size bilgi veririm.

Bugün okuma şenliğine verdiğim listenin içinde olduğu için Boğulan Kız kitabına başladım.  Kitabın başlarında olduğum için yorum yapabilecek durumda değilim. Neyse canlarıım bir dahaki kitap alışverişimde görüşmek üzere.



(Kusura bakmayın yeniyim eğer bir hatam olduysa özür dilerim )

1 comment:

  1. yorumlarını merakla vbekliyoruz bloğun hayırlı olsun canım .
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.it/

    ReplyDelete